شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۸۷۲
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از رشد ابر در استان بوشهر خبر داد و گفت: وضعیت جوی و دریایی آرام است.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در اغلب ساعات از وقت امروز و روزهای آینده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: طی این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی نقاط نیز مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان است.

وی ادامه داد: امروز در ساعاتی از عصر و شب، در ارتفاعات شرقی و شمالی استان، رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت وزش تندباد لحظه‌ای، رعدوبرق و رگبار خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست.

مساعدی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری و در برخی نقاط در طول روز گاهی همراه با غبار محلی، طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی، و در ساعاتی از بعدازظهر و شب در ارتفاعات شرقی و جنوبی استان افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در ارتفاعات شرقی و شمالی طی ساعاتی از بعدازظهر و شب گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر