جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۸۰۹
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری نسبت به وقوع ناپایداری جوی هشدار داده می‏‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طی امروز تا روز سه شنبه در ساعت‏‌هایی از وقت بعد از ظهر تا اوایل شب در قسمت‌‎هایی از ارتفاعات شرقی و جنوبی استان به طور موقت بر پوشش ابر افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بنابراین طی این مدت بویژه در روز دوشنبه در این مناطق احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی بصورت رعدوبرق، تندباد لحظه‌ای و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

مساعدی ادامه داد: در روزهای دوشنبه و سه‌‏شنبه دریانوردان باید از ترددهای دریایی غیرضرور در خلیج فارس اجتناب کنند.

وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت آینده خلیج فارس در اغلب ساعات آرام پیش بینی می‏‌شود.

مساعدی اظهار کرد: در این مدت آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی و در ساعت‏‌هایی از وقت بعد از ظهر تا اوایل شب در برخی نقاط شرقی گاهی با افزایش ابر پیش بینی می‎شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در استان بوشهر متغیربه طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده‌است.

مساعدی اضافه کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ و در ساعت‌هایی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده‌است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۳۸ بامداد، مد اول ۰۹:۲۱، جزر دوم ۱۵:۰۵ و مد دوم  ۲۱:۲۱ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر