دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۰۶۰
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های عمرانی در این استان براساس مطابق تقویم کاری و برنامه زمانبندی بدون وقفه در دست اجرا هستند.

به گزارش فکرشهر، مهرداد ستوده روزجمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: پی‌گیری، سرعت عمل و کیفیت در اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر بخوبی لحاظ شده و این سرعت عمل و دقت در اجرای طرح‌ها را در هیچ دوره‌ای نمی‌توان دید.

وی با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه مجتمع فرهنگی عسلویه اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۰ آغاز شده بود که با تلاش و پی‌گیری انجام شده با توجه به پیشرفت فیزیکی مطلوب آن تا قبل از تابستان ۱۴۰۰ در این دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: همچنین در هیچ نقطه کشور دیده نشده بیمارستان مدرن در مدت سه سال اجرا شود اما با همت مسئولان بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته‌ای این استان در مدت سه سال احداث و امروز در حال طی کردن آخرین مراحل تجهیز است.

وی ادامه داد: بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر مرکزی مدرن است که دارای درمانگاه، ۱۱۰ تختخواب و امکانات اورژانس هسته‌ای است.

ستوده گفت: به طوریقین با وجود اجرای پروژه‌های مختلف هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما نباید تلاش و زحمت دولت در حوزه اجرایی و عمرانی را نادیده گرفت زیرا تلاش زیادی در این مدت برای برطرف کردن نیازهای مردم انجام شده‌است.

وی بیان کرد: نادیده گرفتن احداث ۶ سد بزرگ و ارتقای ظرفیت آب شیرین کن‌ها از ۲۰ هزار به ۱۵۰ هزار مترمکعب به عنوان بخشی خدمات دولت در استان بوشهر بی انصافی است.  

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر