دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: هرگونه هزینه در حوزه آموزش و پرورش در حقیقت سرمایه گذاری صحیح، متقن و اصولی و کاربردی برای کشور است.به گزارش فکرشهر، عباس جمشیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان افزود: آموزش و پرورش کلیدی ترین و حساس ترین نهاد در نظام آموزشی و تربیتی کشوراست.وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نخبگان دانش آموز اضافه کرد: پوشش چتر حمایتی از نخبگان دانش آموزی در این شهرستان باید گسترده تر شود.
کد خبر: ۷۹۰۸
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: هرگونه هزینه در حوزه آموزش و پرورش در حقیقت سرمایه گذاری صحیح، متقن و اصولی و کاربردی برای کشور است.

به گزارش فکرشهر، عباس جمشیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان افزود: آموزش و پرورش کلیدی ترین و حساس ترین نهاد در نظام آموزشی و تربیتی کشوراست.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نخبگان دانش آموز اضافه کرد: پوشش چتر حمایتی از نخبگان دانش آموزی در این شهرستان باید گسترده تر شود.

جمسیدی بیان کرد: اردوگاه 30 هکتاری آموزش و پرورش کنگان باید با برنامه ریزی صحیح و همکاری همه دستگاه ها بویژه شهرداری بندر کنگان، به یک مکان تفریحی برای عموم مردم تبدیل شود.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: هم اکنون درشهرستان کنگان ، 854 فرهنگی امر تعلیم و تربیت افزون بر 11 هزار دانش آموز را بر عهده دارند.

به نوشته ی ایرنا، رییس شورای اسلامی کنگان در این نشست با اشاره به اهمیت تغذیه در مدارس گفت: پیشنهاد می شود برای شادابی و سلامت دانش آموزان زنگ صبحانه در مدارس پیش بینی شود.

اکبر پاریابی بیان کرد: با توجه به کمبود پزشک در این شهرستان، شورای اسلامی کنگان بخشی از هزینه دوران تحصیلی دانشجویان قبول شده کنگانی در رشته پزشکی را پرداخت می کند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر