جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۴۹۵
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲

فکرشهر: نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند شهادت فخری زاده ضایعه‌ای برای نظام است اما دشمنان بدانند که با ترور انسان‌های بزرگ صاحب ایده و تفکر نمی‌توانند جلوی رشد علمی و پژوهشی کشور را بگیرند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام موسی احمدی روز شنبه ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع توسط دشمنان انقلاب اسلامی گفت: دانشمندان کشور با ارایه برنامه‌های جامع، کامل و آینده سازی تمامی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

وی اضافه کرد: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها با ترور دانشمندان هسته‌ای کشور به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

احمدی ضمن محکوم کردن این جنایت دشمنان گفت: از مسئولان انتظار داریم ضمن حفاظت و حراست از دانشمندان هسته‌ای و نیروهای اثرگذار، انتقام خون این شهیدان را از مجریان ترور بگیرند تا این اقدام برای دشمنان نظام و انقلاب درس عبرت باشد.

وی اظهار داشت: دشمن که با تحریم‌ها و دیگر توطئه‌ها نتوانسته ایران را از پیشرفت‌های دفاعی، علمی و دانش هسته‌ای باز دارد، دست به ترور دانشمندان در یک دهه اخیر زده‌است.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر  خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.

در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر