دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۳۱۶
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: در اولین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان بوشهر انتخابات این هیئت برگزار، و پس از شمارش آراء، رئیس و سایر اعضاء این هیئت انتخاب شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ظهر یکشنبه در این نشست اظهار داشت: تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز از اهمیت بسیار زیادی برای پیشبرد امور برخوردار است.

جواد احمدی منفرد پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به‌ویژه در دهه های اخیر، بانوان در عرصه فعالیت‌های قرآنی نقشی ارزنده در شکل گیری و توسعه جریانهای قرآنی ایفا نموده و در تمامی ابعاد آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی حضور فعال و پررنگ داشته اند بطوریکه تاکنون غالب مخاطبان فعالیت‌های قرآنی را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی اظهار داشت: به همین منظور و با هدف حضور عالمانه و مؤثر بانوان در حوزه‌های مختلف قرآن و عترت برای تحقق سبک زندگی قرآنی و اسلامی نشست هیات اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان بوشهر با حضور بانوان فعال و فرهیخته قرآنی و فرهنگی در نمازخانه اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شده است.

اولین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان، به منظور برگزاری انتخابات و تعیین اعضاء آن در نماز خانه اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

در این جلسه پس از رأی گیری و شمارش آراء، با رای اکثریت اعضاء خدیجه گرشاسبی به‌عنوان رئیس، زهرا کشاورزنیا فعال فرهنگی و مدیر موسسه قرآنی طاها به‌عنوان نائب رئیس و پروین خوشبخت مدیرکل دفتر خانواده دادگستری استان به‌عنوان دبیر این هیئت مشخص شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر