يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت:احداث باند جدید دوم جاده دالکی به کنارتخته به طول 13 کیلومتر یکی از خواسته های مهم مردم استان و شهرستان است که تکمیل این طرح نیاز به 500 میلیارد ریال اعتباردارد.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشستی که در چند روز اخیر با وزیر راه و شهرسازی داشتیم مطالب بسیار مهمی در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۱۶
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت:احداث باند جدید دوم جاده دالکی به کنارتخته به طول 13 کیلومتر یکی از خواسته های مهم مردم استان و شهرستان است که تکمیل این طرح نیاز به 500 میلیارد ریال اعتباردارد.
به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشستی که در چند روز اخیر با وزیر راه و شهرسازی داشتیم مطالب بسیار مهمی در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان داشت: در استان بوشهر شاهد مشکلات متعددی برای راه ها هستیم و مردم با مشکلاتی روبرو هستند که این موضوعات را مطرح و وزیر و مسئولان وزارت راه و شهرسازی نیز وعده دادند که همکاری های لازم را داشته باشند.

موسوی نژاد افزود: یکی از مشکلات اساسی راه های شهرستان دشتستان مربوط به راه های روستایی است که روستاییان را با مشکلاتی مواجه کرده است و پیگیری های مکرری در این زمینه نیز صورت گرفته است.

ایشان اضافه کرد: بهسازی محور نمازگاه به تنگ ارم که تنها محور ارتباطی ارم به مرکز شهرستان است یکی از مواردی بود که مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.

موسوی نژاد افزود: محور ننیزک به کلمه به عنوان تنها راه ارتباطی این بخش به مرکز شهرستان با اعتبار 200 میلیارد ریال و طرح ساماندهی و بازسازی تقاطع غیر همسطح ورودی شهر برازحان با توجه به حادثه خیز بودن آن نیز از دیگر درخواست های بود که نیاز به اعتباری بالغ بر 40میلیارد ریال دارد.

وی بیان داشت: احداث تقاطع غیر همسطح در سه راهی وحدتیه در محور برازجان به شیراز با اعتبار 40 میلیارد ریال، احداث پل درودگاه با توجه به جمعیت بالای روستای مذکر و روستاهای همجوار با اعتبار 80 میلیارد ریال، صدور مجوز نصب 20 تاور روشنایی در تقاطع راه های روستایی شهرستان دشتستان با اعتبار پنج میلیارد ریال و اجرای روکش آسفالت راه های مواصلاتی شهرستان نیز از جمله مواد مورد درخواست بود.

موسوی نژاد افزود: یکی از طرح های خوبی که مورد موافقت گرفته است، تعریض راه روستایی عطیبه به شبانکاره است که این طرح با اعتبار 10 میلیارد ریال اجرایی می شود.

وی گفت: احداث راه دسترسی به مناطق گیسکان شهرستان دشتستان نیز از دیگر طرح های مورد نظر است که با اعتبار 30 میلیارد ریال اجرا می شود.

موسوی نژاد تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی نیز در این زمینه دستورات لازم را صادر کرد و بر لزوم پیگیری این موضوعات نیز تاکید کرد.

وی خاطرنشان ساخت :با توجه به پیگیری های زیادی که برای افزایش تسهیلات مسکن مهر داشتیم این موضوع را با وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی قرار دادیم که مصوب شد تسهیلات مسکن مهر از 250 میلیون ریال به 300 میلیون ریال افزایش یابد.

منبع: تکلیف

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر