يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۲۴۰
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: هشت نفر از فرهنگیان استان بوشهر روز سه شنبه در آیینی به عنوان برترین‌های هفتمین جشنواره الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر روز سه شنبه در این آیین گفت: جشنواره الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با هدف ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس برگزار شد.

علی موحدی افزود: اصلاح نگرش رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس، تشویق و ترغیب دبیران به استفاده از روش‌های مختلف یادگیری، فراهم کردن فضای شاد، شکوفایی استعدادهای نهفته دبیران با تکیه بر کار بست روش‌های تدریس فعال و موثر از هدف‌های جشنواره الگوی برتر تدریس است.

وی بیان کرد: درس تفکر و سبک زندگی از آن دسته درس‌هایی است که تأثیر بسیار زیادی بر یادگیری مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان و رشد شخصیتی آنان دارد.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی گفت: برای شرکت در این جشنواره، که دبیرخانه آن در استان یزد است، دبیران این درس با انتخاب یکی از چهار درس کتاب تفکر و سبک زندگی، ۲ درس مهارتی با عنوان‌های مهار نفس و مطالعه و یادگیری و ۲ درس تفکری با عنوان‌های حکایت تربیت و دیو و کیک را انتخاب می‌کنند.

محمود حق‌دوست اضافه کرد: در این دوره پس از داوری از بین ۵۰ اثر ارسالی هشت اثر انتخاب و به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

وی گفت: صغری کوه‌دوست، شهربانو صفدری و راضیه عبدالهی از شهرستان دشتی، زهره بحرانی، فاطمه تیموریان، مهناز بازیاری و راحله درویشی از بوشهر و مروارید حسینی پور از تنگستان به عنوان منتخبان استانی هفتمین جشنواره الگوی برتر تدریس استان بوشهر انتخاب شدند.    

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر