چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۷۱۷
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: عنوان نایب قهرمانی در نخستین دوره لیگ سراسری یوگا در بین 32 هیأت استانی کشور، توسط هیأت ورزش های همگانی استان بوشهر کسب شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش های همگانی استان بوشهر، رئیس هیات ورزش های همگانی بوشهر مهم ترین دستاورد برگزاری لیگ یوگا را کشف استعدادهای پنهان و بالقوه این رشته ورزشی و با قدمت در کشور عنوان کرد.

محمد حسین زاهدی فرد با اشاره به برگزاری نخستین لیگ سراسری یوگا و تاثیر آن بر آینده این رشته گفت: برنامه ریزی و برگزاری لیگ سراسری یوگا به همت فدراسیون ورزش های همگانی، برنامه ریزی سازمان آمادگی جسمانی و روش های تمرینی و توسط انجمن یوگا انجام پذیرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

این مدیر ورزشی ادامه داد: این رویداد که به عنوان یکی از طرح های بهار تندرستی و با هدف ترغیب بیشتر مردم به ورزش در شرایط کرونا انجام پذیرفت منجر به شناسایی بسیار بیشتر ظرفیت های بالای این رشته پرمخاطب شد که بسیار ارزنده خواهد بود.

داور مطرح فوتبال ایران توجه به تمامی رشته های زیر مجموعه فدراسیون ورزش همگانی و کشف استعدادهای پنهان و بالقوه آن ها را قابل تقدیر ارزیابی کرد و ادامه داد: روندِ آغاز شده می تواند مسیر توسعه هر چه بیشتر ورزش همگانی را در آینده رقم بزند و جمعیت بیشتری از جامعه هدف را تحت پوشش قرار دهد.

زاهدی فرد در ادامه افزود: از مساعدت و همکاری تمامی شرکت کنندگان اعم از هیات های شهرستانی، کمیته های استان و سایر شهرستان ها، مربیان، داوران و ورزشکاران عزیزی که با همراهی خود بار دیگر جایگاه واقعی ورزش استان را یادآور شدند کمال امتنان و سپاسگزاری را دارم.

به گزارش فکرشهر، در نخستین دوره لیگ سراسری یوگا که از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و هفته پایانی خرداد خاتمه یافت که استان بوشهر با برنامه ریزی و راهبری مناسب و مشارکت ۷۴۰ ورزشکار توانست مقام دوم را به خود اختصاص دهد؛ همچنین هیات ورزش های همانی استان در اسفند ماه سال گذشته در نخستین دوره لیگ تندرستی که توسط فدراسیون ورزش های همگانی برگزار شد توانست با حضور پر رنگ خود جایگاه چهارمی را از آن خود کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر