چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۳۶۴
شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: مسابقات انتخابی بدمینون دختران منطقه هشت کشور در بخش نونهالان و نوجوانان(رده های سنی پایه) به میزبانی شهرستان دیر برگزار و برترین‌های آن مشخص شدند.

به گزارش فکرشهر، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر روز شنبه با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در چهار رده سنی زیر ١١،١٣،١۵،١٧ سال برگزار شد که در هر رده سنی چهار بازیکن حضور داشتند و از هر رده ۲ نفر جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب می‌کند.

زبیده کاظمی افزود: در این مسابقه استان بوشهر از هشت سهمیه تخصیص یافته به منطقه هشت کشور توانست ۶ سهمیه را به دست آورد.

وی گفت: در این مسابقات ورزشکاران و داوران و مربیان طبق آئین نامه مسابقات با ارائه تست pcr منفی و رعایت  همه پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شرایط کرونا ویروس حضور یافتند.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان دیر بیان کرد: نفرات راه یافته به مسابقات کشوری در رده سنی زیر ١١سال زهرا ذاکری از استان فارس، رایا رضوان استان بوشهر و آیسان طاهری فارس،  رده سنی زیر ١٣ سال، مهدیس سروری بوشهر، ملیکا بهزادی فارس و فاطمه درگاهی بوشهر، در رده سنی زیر ١۵ سال، آیلین اطهاری و ترانه فخری بوشهر و فاطمه ذاکری فارس و در رده سنی زیر ١٧ سال، مهدیسا تمیمی، تارا پاکیزه و صغری اسیری هر سه از استان بوشهر انتخاب شدند.

بندردیر در جنوب استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر