دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۵۹۹
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: نخستین طرح محله سبز در استان بوشهر از محله نیایش شهر بوشهر آغاز شد تا خانواده‌های ساکن در این منطقه با مفاهیم زیست محیطی بیشتر آشنا شوند.

به گزارش فکرشهر از محیط زیست، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در مراسم افتتاحیه طرح آموزشی محله سبز گفت: طرح آموزشی محله سبز، طرحی استانی است که اجرای آن را از بندر بوشهر و محله مسکن مهر نیایش آغاز کردیم و هدف این طرح آشنایی هرچه بیشتر خانواده‌ها با مفاهیم و مقولات زیست محیطی است.
 
فرهاد قلی نژاد افزود: در این طرح به مباحث مدیریت پسماند، تفکیک زباله از مبداء و بازیافت به طور خاص ورود خواهیم کرد و به همین دلیل یکی از همکاران اصلی این طرح، شهرداری‌ها هستند که از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌شود.
 
وی عنوان کرد: در این طرح آموزشی به مباحث صرفه جویی و مدیریت مصرف آب و نیز فضای سبز محلات نیز توجه خواهیم کرد.
 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در مراسم آغاز اجرای طرح محله سبز، آموزش چهره به چهره شهروندان محله نیایش بوشهر با کمک تسهیل‌گران محیط زیست و کارکنان و محیط‌بانان استان بوشهر صورت گرفت و همچنین مرکز پسماند این محله افتتاح شد.
 
وی تشکر از استقبال ساکنان  محله مسکن مهر نیایش بوشهر، عنوان کرد: بوشهر به عنوان یک شهر دوستدار محیط زیست در کشور شناخته می‌شود و ازهمین رو امیدواریم که طرح آموزشی محله سبز با استقبال بی‌نظیر شهروندان روبه رو شود.
 
الله یار گرشاسبی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر نیز در این مراسم گفت: شهرداری به طور خاص و با تمام وجود با این طرح همراهی خواهد کرد و ازهمین رو کیوسک مرکز پسماند محله نیایش افتتاح شد.
 
در این آیین همچنین مرکز پسماند محله نیایش بوشهر افتتاح شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر