دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۳۴۴
شنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۴

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: با اعلام نظر هیات داوران، برگزیدگان پویش "عکس مهر" در این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش فکرشهر، حمید زارعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با بازگشایی مدارس فرخوان پویش عکس مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی با هدف ایجاد شور و شوق مدرسه میان تمام سنین و تجدید خاطرات دوران تحصیل در قالب برنامه‌ای فرهنگی و هنری منتشر شد.

وی یادآورشد :هیات داوران از میان ۱۳۴ اثر ارسالی، سه عکس از دوران ابتدایی تحصیلی را شایسته تقدیر دانستند که هر سه مربوط به خانم‌ها است.

زارعی با بیان اینکه سیدکریم موسوی، عبدالرسول قاسمی و حمید ذاکری هیات داوران پویش "عکس مهر" بودند، افزود: سمیه مصطوفی، الهام حسن‌زاده و زهرا امیدفر نفرات برگزیده این پویش هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: لوح سپاس و جوایز نقدی سه اثر برگزیده به آدرس ارائه شده ارسال خواهد شد.

وی بیان کرد: پویش‌های فرهنگی و هنری نقش زیادی در شناسایی استعدادهای این حوزه دارد .

 همچنین در آئینی با حضور مسئولان فرهنگی دشتی از فاطمه خواجه نفر برگزیده جشنواره انشاء نویسی کشوری تقدیر کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  دشتی استان بوشهر در این آئین گفت: ادبیات همواره در زندگی روزمره بشر وجود دارد و یکی از نیازهای انسان به شمار می‌رود.

حمید زارعی  اظهار کرد: کسب رتبه برتر در جشنواره‌های ملی ادبی توسط جوانان و نوجوانان روستا نشان از پتانسیل بالای آنان در حوزه ادبیات دارد.

وی از آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی برای برگزاری دوره آموزشی داستان نویسی در روستا جهت شناسایی ظرفیت‌ها خبر داد.

فاطمه خواجه نیز گفت: فرهنگ و ادب حوزه  بسیار شیرینی است که من از کودکی به آن علاقه داشتم و بسیار خوشحالم که توانستم در این حوزه فعالیت کنم.

در پایان این آیین و با حضور سیده زحل رضوانی مدیر مدرسه شهدای رفاه باغان از فاطمه خواجه با اهدا لوح سپاس و هدایا تقدیر به عمل آمد.

فاطمه خواجه در روستای باغان شهرستان دشتی متولد شده و هم اکنون دانش‌آموز دوره دبیرستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر