جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۱۷۴
جمعه ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ادامه موج سرما در این استان دمای هوا در شهر تنگ ارم شهرستان دشتستان به ۱.۹ درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: درمای هوا در ایستگاه‌های جم و بهرگان دیلم نیز ۳.۶، برازجان، دیلم، گناوه، بوشهر و خارگ نیز به ترتیب با ۴.۷، ۶.۶، ۷، ۸.۳ و ۹ درجه سانتیگراد رسید.

وی بیان کرد: فردا این کاهش دما ادامه دارد و در مناطقی از استان بویژه ارتفاعات و نواحی شرقی دما به صفر و حتی زیر صفر خواهد رسید.

انصاری ادامه داد: این وضعیت به طور تقریبی تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا به سبب وزش باد شمال غربی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود. 

انصاری ادامه داد: همچنین به سبب وقوع پدیده گردوخاک در برخی مناطق استان خوزستان و وزش باد شمال غربی، پیش بینی می‌شود در ساعت‌های آینده کیفیت هوا و دید افقی در برخی نقاط استان بوشهر کاهش یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۸ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت و امروز طی ساعت‌هایی روی دریا بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی‌ می‌شود.

انصاری یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۱۲۰ تا ۲۷۰ و در ساعت‌هایی بیش از سه متر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول  دریا ساعت ۰۴:۵۲ بامداد، مد اول ۱۱:۰۴ جزر دوم ۱۵:۲۸ و مد دوم دریا ۲۱:۵۷ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر