پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۵۰۳
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: به کارگیری مدیران بومی در پارس جنوبی مطالبه به حق مردم استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بعد از ۱۷ ماه از سفر اول رئیس جمهور به استان بوشهر شاهد انجام دومین سفر هستیم.

وی اضافه کرد: امروز با افتتاح طرح‌های بزرگ در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی نوید بخش شکست دشمن هستیم که با وحدت همدلی و مجاهدت مدیران و مهندسان و نخبگان و کارگران و پیمانکاران ایرانی محقق شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به ایستادگی در مقابل دشمن بیان کرد: تعامل سازنده بین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با استان بوشهر یکی از تأکیدات شما در سفر اول بود که شاهد تحول خوبی در این زمینه هستیم.

وی بکارگیری ۵۰ درصد نیروی انسانی و مدیریت در صنعت نفت را یکی از خواسته مهم دانست و بیان کرد: شورای تأمین استان با جدیت در راستای حل مسائل و آسیب‌ها حرکت می‌کند و کارگروه مشترکی در این زمینه تشکیل شده است.

محمدی‌زاده با دعوت از رئیس جمهور برای سفر سوم به استان بوشهر افزود: در سفر دوم شهرستان‌های کنگان، عسلویه، دشتی، بوشهر و دشتستان میزبان شما هستند و در سفر سوم هم دیگر شهرستان‌های استان بوشهر میزبان شما خواهند بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر