جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۰۶۳
جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر گفت: امسال برای نخستین بار نمایشگاه ته‌لنجی استان بوشهر در بندر دلوار تنگستان مجوز برگزاری دریافت کرده و برپایی این نمایشگاه در گناوه و دیگر شهرستان‌های استان هم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فکرشهر، حسین نامور روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: بر اساس تقویم نمایشگاه‌های استان بوشهر، سال آینده ۳۲ نمایشگاه استانی و ملی و ۵۴ نمایشگاه شهرستانی در استان بوشهر برپا می‌شود.

وی بیان کرد: همه نمایشگاه‌ها تنها در صورتی مجوز برگزاری دریافت می‌کنند که در کارگروه توصعه صادرات غیر نفتی به تصویب برسند و در این صورت در تقویم سازمان توسعه تجارت نیز به ثبت می‌رسند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر اضافه کرد: نمایشگاه‌های سال آینده بوشهر در این کارگروه به تصویب رسیده و در تقویمی منظم زمانبندی شده است.

نامور اعلام کرد: امسال برای نخستین بار نمایشگاه ته لنجی استان بوشهر در بندر دلوار تنگستان مجوز برگزاری دریافت کرده و برپایی این نمایشگاه در گناوه و دیگر شهرستان‌ها هم در آینده در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: با وجود ورود حجم بالای کالا، متاسفانه شاهد بازار مطلوبی در این حوزه نیستیم ، از این رو شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر درخواست برپایی نمایشگاهی با این عنوان را مطرح کرد که در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی این استان مصوب د.

نامور با اشاره به تاکید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بر سنخیت تقویم نمایشگاهی با بافت هر شهرستان، عنوان کرد: در این راستا برای تنگستان نمایشگاه تخصصی خرما در مرکز شهرستان و نمایشگاه ته لنجی در بندر دلوار برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر گفت: اقدامات لازم برای برپایی نخستین نمایشگاه ته لنجی استان بوشهر در حال انجام است و در حال رایزنی برای اختصاص ۱۳۰ واحد در مجتمع تجاری صبا در دلوار برای برپایی این نمایشگاه هستیم.

نامور بیان کرد: این نمایشگاه در سه ماهه نخست سال آینده برپا می‌شود و علاوه بر بوشهری‌ها، فعالان اقتصادی دیگر استان‌ها نیز می‌توانند با خرید این محصولات در نمایشگاه دلوار غرفه داری کنند.

وی گفت: نمایشگاه ته لنجی با دو هدف ورود حجم جمعیت و تخصصی اجرا شدن این نمایشگاه به معنای آشنایی مسافرین با اقلام ته لنجی و مسائل مرتبط با رونق بازار و ایجاد اشتغال مردم بومی برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر