جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۱۴۳
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸

فکرشهر- محمد محمدزاده فرد: بخشدار شبانکاره گفت: دهیاری های بخش، در زمینه مشارکت با ادارات آب، برق، آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، راهداری و سایر ادارات پای کار بوده وهمکاری لازم را انجام داده اند.

ابراهیم حسینی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن بیان اینکه اکثر شبکه های برق رسانی و آبرسانی ما نوسازی و بهسازی شده است، افزود: در مدارس و در زمینه پرورشی و ورزشی صاحب مقام در سطح استان و کشور شده ایم؛  از بدو ورود اعلام کرده ام که هدفم کار بر روی پرورش دانش اموزان است و جهاد تبیین را در جلسات به مسوولین مربوطه اعلام کرده ام.

بخشدار شبانکاره تصریح کرد: کلنگ زنی ۳ مدرسه خیرساز انجام شده که امیدواریم سال آینده به پایان برسند و در حال حاضر نیز ۲ مدرسه تخریبی در سطح بخش داریم که در اولویت کارهای سال آینده قرار دارند.

حسینی با بیان اینکه در بخش بهداشت ‌و درمان دو خانه بهداشت را در یک سال گذشته افتتاح کرده ایم افزود: خانه های بهداشت بخش بروز شده اند و دیگر خانه بهداشت قدیمی در بخش نداریم.

بخشدار شبانکاره ادامه داد: در سال جاری ۱۱۸۷۰۰ متر مربع آسفالت معابر در سطح روستاهای بخش انجام شده که در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه نیازمندی های بخش در سال آینده ایمن سازی و بهسازی راه های ارتباطی خواهد بود گفت: از ادارات مربوطه نیز میخواهم همکاری کنند تا راه های بخش ایمن تر شده و نقاط حادثه خیز کم شود.

بخشدار شبانکاره با تاکید بر اینکه در سال جاری بهسازی و آسفالت و اتصال راه ورودی ۳ روستا به جاده اصلی را انجام داده ایم گفت: اولویت کاری ما در سال آینده شروع پروژه های شهرک صنعتی، تامین زمین نهضت ملی مسکن و تکمیل مجتمع فرهنگی هنری است که سال ها رها شده بود.

ابرهیم حسینی بیان کرد: در روستای دهیاران سفلی ساختمان آتش نشانی تکمیل شده ولی به دلیل عدم تامین ماشین آتش نشانی به بهره برداری نرسید و احتیاج به کمک مسوولین دارد تا تجهیز شود.

وی ادامه داد: شغل اصلی مردم بخش شبانکاره کشاورزی است و در همین راستا مردم را تشویق مردم به کاشت گندم کردیم که با استقبال خوب کشاورزان خصوصا قشر جوان قرار گرفت و امسال سطح زیرکشت بسیار بیشتر از سال گذشته بوده و در فصل برداشت نیز برداشت بسیار خوبی خواهیم داشت.

حسینی تصریح کرد: در همین جا به همه مدیران ادارات خصوصا مدیران خدمت رسان اعلام می کنم که اگر می خواهند کاری انجام دهند باید قبل از آن به مردم اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند تا موجب ناراحتی مردم نشود و اگر کسی کاری خلاف آن انجام داد با آن مدیر هیچ مماشاتی نخواهم کرد.

بخشدار شبانکاره افزود: با توجه به بارندگی های امسال سد رییسعلی دلواری بیش از ۵۱۱ میلیون مترمکعب ذخیره آب کرده است که در سالیان‌ گذشته بی سابقه بوده است.

حسینی با بیان اینکه ما دشتستان را با نام بزرگ می شناسیم و خواهان پیشرفت شهرستان هستیم تاکید کرد: در زمینه جدایی بخش شبانکاره از شهرستان دشتستان، باید همه امور قانونی و براساس ضابطه در تقسیمات کشوری پیش رود.

به گزارش فکرشهر، نشست خبری بخشدار شبانکاره شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور اصحاب رسانه در محل بخشداری برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر