جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۱۵۹
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: اولین کافه موزه سنتی سرای بندردیلم در آیینی با حضور مسئولان و مردم با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیاردریال افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهرستان و کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر دیلم روز شنبه در این آیین گفت: آغاز فعالیت اولین کافه موزه سنتی بندردیلم اقدامی مفید برای توسعه اقتصاد گردشگری در این شهر منطقه است.

محمدجواد اکبری افزود: با توجه به موقعیت تجاری و اقلیمی بندر تاریخی دیلم، مشارکت سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری، لازمه توسعه اقتصادی این منطقه است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دیلم بیان کرد: عزم جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر در این دوره، بازشناسی ظرفیت‌های گردشگری و توسعه این صنعت در شهرستان دیلم است.

وی با تقدیر از زحمات فعالان این بخش در راه ‌ندازی اولین کافه موزه سنتی سرای دیلم، گفت: امیدواریم دیگر شهروندان متمکن با هدف سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری در بخش های متنوع این صنعت برای رشد و توسعه شهرستان مشارکت کنند.

معرفی و احیای تاریخ بندردیلم، اشتغال‌زایی برای جوانان و بهادادن به فرهنگ و هنر منطقه از اهداف راه‌‍اندازی این مجموعه عنوان شده است.

مکان کافه موزه با اعتبار ۱۵ میلیاردریال به صورت بافت سنتی طراحی و احداث شده که علاوه بر ارایه غذاهای سنتی ، مجموعه آثار و اشیا تاریخی و قدیمی هنری مربوط به این شهرستان در معرض قرار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر