پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۶۳۶
شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۳

فکرشهر: امام جمعه شهرستان قشم در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و تقدیر از زحمات کمیته‌های ۱۷ گانه این ستاد، بر اهمیت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و مردم روزه‌دار این جزیره، تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی صبح امروز (۲۷ اسفندماه) در بازدید از در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و تقدیر از زحمات کمیته‌های ۱۷ گانه این ستاد، اظهار کرد: تقارن ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است تا در بهار طبیعت، قلب‌هایمان را با قرآن و آیات الهی به آرامش بیشتر برسانیم.

وی از مردم قشم به عنوان مردمانی مومن، خداجو و معتقد به قوانین الهی یاد کرد و افزود: همانگونه که مردم این دیار برای میهمانان این جزیره احترام قایل هستند انتظار می‌رود گردشگران هم با رعایت اصول اسلامی و پرهیز از روزه‌خواری، به ارزش‌های مردم نجیب قشم احترام بگذارند.

امام جمعه شهرستان قشم با تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر قشم بیان کرد: خوشبختانه بخش تبلیغاتی این ستاد به موضوعات عفاف و حجاب و مساله ماه رمضان توجه ویژه دارد و امیدواریم با حفظ موقعیت همگانی، تعطیلات خاطره‌انگیزی برای همه به یادگار بماند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه گروه‌های مردمی برای ترویج مساله عفاف و حجاب و ارائه تذکرات دوستانه به میهمانان جزیره قشم تشکیل و در مبادی ورودی قشم با هدف کمک به سلامت فرهنگی سفرها، مستقر شده‌اند.

حاجبی خاطرنشان کرد: متاسفانه بخش عظیمی از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی به اهمال کاری و ترک فعل شماری از مسئولان ادارات و نهادها و دستگاه‌های مستقر در جزیره و بخشی هم به کم کاری مسئولان در اسکله شهید حقانی بندر عباس مربوط می‌شود که امیدواریم با حضور گروه‌های جهادی در نقاط مختلف جزیره شاهد روند سلامت بیشتر سفرهای در ابعاد فرهنگی و اجتماعی باشیم.

وی در پایان با تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: تمام مساجد شهرستان و اماکن عمومی تا پایان تعطیلات در اختیار مردم خواهد بود و امامان جماعات هم آمادگی کامل برای پاسخ به سئولات مذهبی مردم را دارند.

برچسب ها: فکرشهر حجاب قشم
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر