سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۶۰۵
سه‌شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری سرشبکه باند قاچاق احشام و مهار ۱۸۵ راس گوسفند در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش فکرشهر،  سرهنگ سهام صالحی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی شهرستان دیلم با انجام اقدامات و شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی افرادی شدند که در زمینه قاچاق احشام فعالیت دارند.

وی افزود: ماموران انتظامی با شناسایی اعضای این باند و هماهنگی انجام گرفته با مقام قضایی و رعایت‌کردن جوانب احتیاط به مسیر موصلاتی ورودی خوزستان به این شهرستان اعزام و منطقه مورد نظر را تحت کنترل خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در این عملیات دو دستگاه خودروی ایسوزو مسقف که قصد حمل احشام به بنادر استان بوشهر و خروج آنها را به صورت غیره قانونی از کشور را داشتند در دام پلیس گرفتار شدند.

صالحی اضافه کرد: ماموران ایست و بازرسی شهرستان دیلم طی یک عملیات منسجم توانستند ۱۸۵ راس گوسفند قاچاق را مهار و از خروج غیرقانونی آنها از کشور جلوگیری و تعداد ۴ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودروی خاور ایسوزو توقیف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری سرشبکه باند قاچاق احشام بیان کرد: کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی یادآور شد: ماموران انتظامی به صورت شبانه روز با تیزبینی بر حوزه استحفاظی اشرافیت دارند و با تمام توان مانع عبور و مرور غیر مجاز و قاچاق انواع کالا از مرزها می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر