پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:
کد خبر: ۱۳۷۵۳۲
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اراضی «تل چیتی» گناوه بعد از ۵۰ سال تعیین تکلیف شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری ظهر شنبه در نشست تعیین تکلیف اراضی تل‌چیتی گناوه اظهار داشت: برای اینکه شاهد رفع مشکلات و دستیابی به اهداف مد نظر باشیم باید نشست‌های مسئله‌محور داشته باشیم.

وی با اشاره به تصمیمات خوبی که برای ساماندهی اراضی تل چیتی گناوه در این نشست اتخاذ شده است افزود: برای ۱۰ نفر از افرادی که روی این زمین مدعی بودند سند صادر شده که برای تغییر کاربری نیاز به تعامل مابین شهرداری و مالکین است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با نظر مساعد فرماندار گناوه طی جلسه‌ای با طرفین، نسبت به حل موضوع اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

جمیری بیان داشت: بخشی از اراضی که افرادی نسبت به آن ادعای مالکیت دارند در حال پیمودن مسیر قانونی خود است و طبق نظر قاضی پرونده تعیین تکلیف خواهد شد.

وی گفت: قسمتی که در اختیار اداره راه و شهرسازی است و یا مورد اختلاف مابین دستگاه‌ها است، با تعامل بین دستگاهی به‌طوری‌که آن اراضی به نفع مردم استفاده شود اما به مردمی آسیبی نرساند تعیین وضعیت می‌شود.

منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر نیز اعلام آمادگی کرده است که طبق ضوابط و بدون آسیب رساندن به درخت‌ها، زمین‌های تحت مالکیت خود در تل چینی را با همکاری شهرداری به فضای مناسب برای مردم بندر گناوه اختصاص دهد.

اراضی و منطقه بکر و زیبای تل چیتی گناوه در نزدیکی ساحل این بندر یکی از نقاط مستعد برای گردشگری است که از حدود ۵۰ سال پیش، به منظور جلوگیری از ورود شن‌های روان درخت‌کاری شده و به تل چیتی مشهور شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر