سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۸۵۸
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۱

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر تسریع در لایروبی و تامین تجهیزات ایمنی لازم برای اسکله‌های صیادی در سطح استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات صبح چهار شنبه در بازدید از اسکله بندر دیر در جمع صیادان این بندر بر تسریع در لایروبی و تجهیزات ایمنی لازم برای اسکله‌های صیادی در سطح استان بوشهر تاکید کرد و اظهار داشت: تقویت و ارتقای ایمنی در جهت بهره وری اسکله‌های صیادی و چندمنظوره در سواحل استان و شهرستان دیر به عنوان بزرگترین بندر صیادی به عنوان عامل مثبت پویایی، اشتغالزایی و رونق تولید در معیشت مردم منطقه نقش تعیین کننده خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انتظار صیادان و مردم از مسئولین شهرستان دیر و استان بوشهر سرعت بخشیدن به رفع مشکلات جامعه صیادان است.

وی گفت: ما مسئولین می‌توانیم با رفع موانع و حل مشکلات حجم بسیار زیادی از مشکلات مردم را کاهش دهیم و قطعاً در این راستا اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با حضور در شهرستان دیر از اسکله این بندر بازدید و بی‌واسطه به میان صیادان در حال کار رفت و مسائل مطروحه آنان را شنید و گفتگو کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر