سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۴۷۵
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۱

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: رئیس شورای اسلامی شهر خارگ طی پیامی فرارسیدن "سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر" را تبریک گفت.

به گزارش «فکرشهر»، لطف اله علی پور ضمن بیان اینکه پیروزی خرمشهر افتخاریست جاودانه، گفت: در سوم خرداد سال 1361، خرمشهر که پس از 35 روز مقاومت در تاریخ 4 آبان 1359 توسط دشمن بعثی اشغال شده بود، پس از ۵۷۸ روز به‌طور کامل از اشغال رژیم بعث عراق خارج شد.

وی افزود: عملیات آزادسازی خرمشهر طی 4 مرحله با مقاومت و رزمندگی نیروهای ایرانی به سرانجام رسید و این شکست بزرگ برای رژیم بعث عراق نقطه عطف سقوط جایگاه آنان در مذاکرات بود.

رئیس شورای شهر خارگ گفت : دلاوری جوانان ایرانی در آزاد سازی خرمشهر نشان از هوش بالا، شهامت، شجاعت و از جان گذشتگی ایرانیان دارد، جوانانی که سن بسیاری از آن ها در زمان شهادت به سی سال نمی رسید توانستند با دستان خالی و در سخت ترین و بحرانی ترین شرایط؛ با ایمان راسخ به خدا بر مشکلات و فائق آیند.

علی پور تصریح کرد: آزاد سازی خرمشهر توسط جوانان غیور ایرانی نشان می دهد که می توان با تعلیم و پرورش نیروها و انرژی های جوانی در جامعه، یک کشور را به تعالی رساند.

وی در پایان افزود: جوانان خارگ نیز در آزادسازی خرمشهر نقش داشتند و شهر ما نیز با افتخار برای آزادسازی خرمشهر شهیدانی تقدیم نموده است، جوانانی که از دل پایگاه های فرهنگی مساجد به جهاد برای خدا شتافتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر