جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۱۰
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: زیرساخت‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی در استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان و کارکنان اورژانس استان بوشهر اظهار داشت: اورژانس نقش و رسالت بسیار مهمی در خدمات دهی به مردم دارد.

وی توسعه زیرساخت‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی در استان بوشهر را ضروری دانست و اضافه کرد: توسعه تجهیزات امداد هوایی، دریایی و زمینی در بخش‌های مختلف باید در اولویت قرار گرفته شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خدمات اورژانس همیشه نزد خانواده‌ها به‌عنوان یک خاطره خوب ماندگار است تصریح کرد: خدمات و فعالیت اورژانس در جامعه بسیار مهم و تأثیرگذار است که توسعه زیرساخت‌های این مجموعه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

وی آموزش امدادی و پرستاری به جامعه را یکی از الزامات دانست و تأکید کرد: باید خانواده‌ها با روش‌های پرستاری و امدادرسانی در رسیدگی به حادثه دیده‌ها در ابعاد گوناگون آشنا شوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری شرایط تجهیزات و امکانات اورژانس در نقاط مهم، استراتژیک و حیاتی استان را نامناسب دانست و تأکید کرد: رسیدگی به مناطق مهم و استراتژیک استان بوشهر در ابعاد گوناگون از جمله تجهیزات، اعتبارات و زیرساخت‌ها باید مورد توجه قرار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: در این راستا توسعه مراکز و بروزرسانی تجهیزات اورژانسی در نقاط مختلف به ویژه مناطق حیاتی و استراتژیک استان یک ضرورت است.

وی مجهز شدن اورژانس استان بوشهر به امکانات نوین و پیشرفته را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: توجه به هوشمندسازی و هوش مصنوعی و خدمات از راه دور به حادثه‌دیده‌ها در اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر باید در اولویت قرار گرفته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر