جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۱۹
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: معاون اجرائی رئیس جمهور گفت: اگر لازم باشد اسامی کسانی را که در نگهداری و خروج فرش‌های مجموعه سعدآباد قصور داشته اند اعلام خواهیم کرد و توقع ما این است که اعضای دولت قبل از نجابت و تحفظ دولت سو استفاده نکنند و اجازه دهند این پرونده فرایند قانونی خود را طی کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محسن منصوری درباره ماجرای مفقود شدن فرش‌های مجموعه سعدآباد و اظهارات یکی از اعضای دولت روحانی، گفت: مساله فرش‌هایِ سعدآباد کاملاً روشن و واضح است و در این پرونده تاریخ‌ها مشخصا درج شده است. طبق این پرونده زمان خروج فرش‌ها از سعدآباد و اسامی مقصران و متهمان و مسببان این ماجرا کاملا مشخص است.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: برخی اعضای دولت سابق از نجابت دولت فعلی سو استفاده می‌کنند. اگر لازم باشد اسامی کسانی که در نگهداری و خروج این فرش‌ها قصور داشته اند را اعلام خواهیم کرد. توقع داریم اعضای دولت قبل از نجابت و تحفظ دولت در این مساله سو استفاده نکنند و اجازه دهند این پرونده فرایند قانونی خود را طی کند.

منصوری با بیان اینکه اصل این تخلف در دولت قبل اتفاق افتاده، عنوان کرد: این تخلف کاملا محرز شده است و پیگیری و بررسی‌ها توسط دستگاه‌های زیربط انجام شده و پرونده به قوه قضائیه ارجاع داده شده است.

وی اعلام کرد: این تخلف کار یک شخص نبوده و چندین نفر در این ماجرا دخیل هستند و برخی از آنها از مرتبطان با مجموعه دولت قبل هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر