جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت: حمایت وزارت نفت از ورزش این استان ضروری است برهمین اساس بزودی در نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بعنوان نماینده وزارت نفت این مهم بررسی می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا فتح الله حقیقی سه شنبه درنشست هم اندیشی با هیات های ورزشی استان بوشهر افزود: باتوجه به میزبانی این استان از بزرگترین تاسیسات و پالایشگاه های نفت، گاز و پتروشیمی و انتظار مردم از این مجموعه چگونگی جلب کمک و حمایت های وزارت نفت از ورزش این استان بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۵
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت: حمایت وزارت نفت از ورزش این استان ضروری است برهمین اساس بزودی در نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بعنوان نماینده وزارت نفت این مهم بررسی می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا فتح الله حقیقی سه شنبه درنشست هم اندیشی با هیات های ورزشی استان بوشهر افزود: باتوجه به میزبانی این استان از بزرگترین تاسیسات و پالایشگاه های نفت، گاز و پتروشیمی و انتظار مردم از این مجموعه چگونگی جلب کمک و حمایت های وزارت نفت از ورزش این استان بررسی خواهد شد.

\n\n

وی بدون اشاره به سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر یادآورشد: هم اینک امکانات و سرانه فضای ورزشی متناسب با استعدادها و جمعیت این استان نیست و با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: به تناسب جمعیت بانوان باید فضای ورزشی موجود در استان در اختیار آن ها قرار گیرد. 

\n\n

حقیقی ادامه داد: تا زمان تبیین فضای موجود در ورزش استان بوشهر موافق حضور بخش خصوصی در ورزش نیستم.

\n\n

وی با اشاره به این که جوانان فرصت و ثروت هر جامعه ای محسوب می شوند گفت: این قشر به عنوان سرمایه های اجتماعی باید توسعه محور هدایت شوند.

\n\n

حقیقی افزود: بستر سازی برای جضور فعال جوانان در عرصه های مختلف و ارتقای سطح آگاهی آنها برای انجام رسالت های فردی و اجتماعی خود ضروری است.

\n\n

معاون سیاسی استانداری بوشهر اظهارداشت:تامین نیازمندی های حوزه ورزش به تنهایی از عهده اداره کل ورزش و جوانان برنمی آید بلکه برای موفقیت در این عرصه حضور بخش خصوصی نیز ضروری است. 

\n\n

وی بااشاره به تاکید استاندار بوشهر بر بکار گیری همه ظرفیت های استان برای پویایی بیشتر ورزش گفت: انجام این مهم باعث کاهش آسیب های اجتماعی و نشاط و امید در بین جوانان و نوجوانان خواهد شد.

\n\n

حقیقی ضرورت سوق دادن بیشتر مردم به ورزش های همگانی را یادآورشد و افزود: پرداختن به ورزش های همگانی نباید تنها محدود به مناسبت های مهم در سال باشد بلکه باید حداقل در ماه یک بار در مناطق مختلف این مهم برگزار شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر