يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۶۱۷
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کفت: بهبود شاخص‌های درماني در بيمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرستان گناوه از اولويت‌های این معاونت است.

به گزارش فکرشهر از وبدا، دکتر احمد یزدان‌پناه در بازدید از بیمارستان‌های امیرالمؤمنین(ع) و سوانح و سوختگی گناوه افزود: تشکیل کارگروه‌های کارشناسی و مدیریتی همیشه موفقیت‌آمیز بوده و موفقیت بیمارستان‌ها درگرو تشکیل این کارگروه‌ها است که این مهم در شهرستان گناوه به‌درستی اتفاق افتاده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از بار مراجعه اورژانس بیمارستان مربوط به بیماران سرپایی است داشتن  درمانگاه فعال در سطح شهر گناوه ازجمله مهم‌ترین اهداف ما بوده و امید است بتوانیم با حضور و مشارکت فعالانه متخصصین بار بیماران سرپایی اورژانس بیمارستان‌ها را کاهش دهیم.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: نخستین اولویت ما در شهرستان گناوه، بحث رفاهی پزشکان و کارکنان بوده که برای بازسازی و تجهیزات پانسیون‌های آن‌ها به 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
دکتر یزدان‌پناه اظهار کرد: ضریب اشغال شهرستان گناوه در سال گذشته  ۴٨ درصد بوده است. این مرکز درمانی دومین بیمارستان ارجاع دهنده بیمار به مرکز استان محسوب می‌شود که امید است با حضور  متخصصین جدید  استفاده بهینه‌ای از ظرفیت تخت‌های بیمارستانی داشته باشیم.
وی افزود: اولویت بعدی در شهرستان گناوه تقویت نیروی انسانی است . در این راستا نیاز است تا  شاخص های نیروی انسانی به ویژه نیروهای پرستاری بهبود یابد.
دکتر یزدان‌پناه اضافه کرد: پزشکان و پرستاران با جسم، جان و روح بیماران سروکار داشته و در ایام کرونا ثابت کردند که حفظ جان بیماران از هر چیزی باارزش‌تر بوده و با تمام توان به ارائه خدمت پرداختند که جای تقدیر دارد.
در این بازدید میدانی که به ‌منظور بررسی مشکلات و رفع نواقص تجهیزاتی، عمرانی، درمانی و دارویی بیمارستان‌های شهرستان گناوه انجام شد نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان گناوه ، سرپرست معاونت درمان به همراه تنی چند از مدیران ستادی حوزه معاونت درمان حضور داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر