دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان  گفت: برخی از مدارس از جمله مدارس حاشیه ای شهر برازجان نیاز به توجه در حوزه ارتقا و کیفیت بخشی به آموزش ها دارد که باید بیش از این مدیران آموزش و پرورش به این نکته توجه کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع در ادامه اظهار داشت : آموزش و پرورش در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی هر جامعه ای گام برمی دارد.
کد خبر: ۱۳۰۵۷
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان  گفت: برخی از مدارس از جمله مدارس حاشیه ای شهر برازجان نیاز به توجه در حوزه ارتقا و کیفیت بخشی به آموزش ها دارد که باید بیش از این مدیران آموزش و پرورش به این نکته توجه کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع در ادامه اظهار داشت : آموزش و پرورش در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی هر جامعه ای گام برمی دارد.

\n\n

وی بیان داشت: امیدواریم آموزش و پرورش نه تنها در اجرای سیاست های آموزش و پرورش موفق باشد بلکه درافرایش روحیه امید ونشاط و پویایی جامعه نیز نقش آفرینی کند.

\n\n

زارع یادآور شد: تلاش برای کیفیت بخشی آموزش و پرورش لازم و ضروری است .

\n\n

\n\n

وی شناسایی آسیب های گذشته، کمبود ومشکلات در مدارس را یکی از کارهای لازم برای کیفیت بخشی برنامه های آموزش و پرورش دانست.

\n\n

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: بالابردن کیفیت تدریس و آموزش و ساماندهی فضاهای آموزش و اجرای برنامه های آموزشی و نرم افزاری در مدارس حاشیه ای شهر تاثیر زیادی دارد.

\n\n

وی همچنین تاکید کرد: در تجمیع مدارس در شهر برازجان و بخش های ارم و بوشکان توجه و دقت بیشتری به عمل آید.

\n\n

زارع همچنین از اختصاص اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی درمانگاه فرهنگیان نیز قول مساعد داد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر