يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۷۰۳
سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در روزهای چهاشنبه و پنجشنبه هفته جاری نسبت به مواجی دریا در این استان هشدار سطح زرد (آگاهی و اقدام در صورت نیاز) داده می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با این وضعیت در مدت یاد شده در ساعت هایی از ظهر تا شب برای استان بوشهر وزش باد متوسط تا شدید شمال غربی و احتمال نفوذ گرد و غبار فرا منطقه‌ای پیش بینی می‎‌شود.

وی افزود: پیش بینی شده در طی چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری سرعت وزش باد تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در سواحل استان به ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر افزایش یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با این شرایط در سواحل و فراساحل نسبت به اختلال موقت در ترددها و فعالیت دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی هشدار داده می‎‌شود.

مساعدی ادامه داد: با این شرایط انتظار است تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی پیش بینی شود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا اوایل شب در برخی نقاط به‌ویژه ارتفاعات و نیمه شرقی همراه با احتمال افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی شده است.

مساعدی یادآورشد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۱۷، جزر اول دریا ساعت ۰۶:۳۷، مد دوم دریا ساعت ۱۲:۰۷ و جزر دوم ساعت ۱۸:۰۳ خواهد بود..

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر