يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ریزش سایبان شماری از مغازه های مرکز شهر بوشهر در خیابان ولی عصر (عج) بخیر گذشت.\n\nبه گزارش فکرشهر از خلیج فارس، این حادثه ساعت 18:30 پنج شنبه شب و در پی افزاش شدت باد رخ داد، اما با وجود آنکه پیک ترافیک و تردد در این محور محسوب می شود، خوشبختانه به کسی آسیب نرسید.\n\nمعاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری بندر بوشهر در این خصوص به «خلیج فارس» گفت: نصب بدون ضابطه تابلوهای مغازه داران بر این سایه بان ها که قادر به تحمل وزن آن نبوده، منجر به ریزش ناگهانی آن شده است.
کد خبر: ۱۶۱۱۱
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: ریزش سایبان شماری از مغازه های مرکز شهر بوشهر در خیابان ولی عصر (عج) بخیر گذشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خلیج فارس، این حادثه ساعت 18:30 پنج شنبه شب و در پی افزاش شدت باد رخ داد، اما با وجود آنکه پیک ترافیک و تردد در این محور محسوب می شود، خوشبختانه به کسی آسیب نرسید.

\n\n

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری بندر بوشهر در این خصوص به «خلیج فارس» گفت: نصب بدون ضابطه تابلوهای مغازه داران بر این سایه بان ها که قادر به تحمل وزن آن نبوده، منجر به ریزش ناگهانی آن شده است.

\n\n

عبدالرسول رمضانی با بیان اینکه نصب تابلو و هرگونه اقدامی در معابر نیازمند مجوز شهرداری است، افزود: سازمان فرهنگی به نمایندگی از شهرداری برای ساماندهی سایه بان ها و تابلوهای تبلیغاتی مغازه داران طرحی در دستور کار دارد که به زودی در مرکز شهر اجرایی می شود.

\n\n

به گفته وی، پس از این حادثه، با حضور نیروهای آتش نشانی و اجرایی شهرداری، نهایتا تا ساعت یک بامداد سازه های سقوط کرده در این معبر جمع آوری و رفع خطر شد.

\n\n

تصاویر این حادثه با موبایل گرفته شده است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر