شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۶۱۴
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

فکرشهر: مشاور ایثارگران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: یک درصد از اعتبارات شرکت‌های آب و فاضلاب به استناد تبصره و بند ۹ قانون بودجه ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، منصور شوندی روز سه شنبه در نشست با مدیرعامل و معاونان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: میزان اعتبار یاد شده بدون تردید می‌تواند به قوام و دوام برنامه‌های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت کمک وافری کند.

وی بیان کرد: در شرایطی که دشمنان توطئه‌های فراوانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک دیدند همگان باید به سهم خود برای مقابله با این رویکرد آنان مقابله کنند.

مشاور ایثارگران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: بخشی از این اقدامات در حوزه فرهنگ و بویژه فرهنگ ایثار و شهادت است که باید برنامه‌های جامع و فاخر مرتبط با آن اجرایی شود.

وی گفت: جامعه در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و تحقق این مهم بدون تردید به تبیین آرمان‌ها و دستاورد‌های نظام کمک شایانی می‌کند.

شوندی یادآور شد: یکی از تاکیدات مهم انجام طرح سپاس و سرکشی به خانواده‌های شهدا و نام گذاری تاسیسات مهم و حیاتی به نام شهدا است که این مهم باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: مجموعه این شرکت با دیدار‌های منظم و مستمر با خانواده‌های شهدا و ایثارگر و همچنین تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس همواره در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام بوده است.

ابوالحسن عالی افزود: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران قدرشناسی از انسان‌هایی شجاع و پاک سرشت است که در راه دفاع از میهن جان شیرین خود را در طبق اخلاق گذاشته و راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند.

وی گفت: عزت و امنیت امروز ایران اسلامی حاصل از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است، از این رو باید همواره قدردان آنان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر