شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«وحید مصدق» در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر» مطرح کرد:
فکرشهر: عضو شورای شهر برازجان گفت: با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیرکل راهداری و نماینده مردم دشتستان در مجلس، از برخی محلات شهر برازجان بازدید به عمل آمد و در این بازدید، مشکلات عمده شهر برازجان و برخی طرح‌ها مورد بررسی قرار گرفت و از سوی مسوولین حاضر قول‌های خوبی بدین منظور داده شد...
نویسنده : آذر حسینی
کد خبر: ۲۰۰۶۹۲۴
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
فکرشهر

عضو شورای شهر برازجان گفت: با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیرکل راهداری و نماینده مردم دشتستان در مجلس، از برخی محلات شهر برازجان بازدید به عمل آمد و در این بازدید، مشکلات عمده شهر برازجان و برخی طرح‌ها مورد بررسی قرار گرفت و از سوی مسوولین حاضر قول‌های خوبی بدین منظور داده شد.

«وحید مصدق» در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر» در این باره اظهارداشت: با دعوت از معاون محترم عمرانی استانداری و مدیرکل محترم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر و با همراهی نماینده محترم دشتستان در مجلس، از محلات آبرسانی و کارخانه آرد و وضعیت نامطلوب محل زندگی اهالی بازدید به عمل آمد و مشکلات ساکنین به سمع و نظر ایشان رسید و درباره حل معضلات و مشکلات مردم شریف و فهیم برازجان، تبادل نظر و گفتگو انجام شد.

مصدق گفت: در بازدید مسوولین هم اعلام کردم که اهالی این محلات که به اجبار و از روی ناچاری در اینجا سکنی گزیده اند، محروم از هرگونه امکانات و خدمات شهری و بهداشتی هستند که این موضوع به دلیل قرار نگرفتن این محلات در محدوده شهری است و جناب رستمیان، معاون محترم عمرانی استانداری، قول دادند در این باره هرگونه همکاری و مساعدت لازم باشد انجام دهند تا مشکلات این منطقه حل و الحاق این منطقه (آبرسانی و کارخانه آرد الزهرا) به محدوده شهر انجام شود.

وی گفت: همچنین در این دیدار، پیشنهاد احداث دهکده گردشگری کوهپایه‌ای را ارائه کردم که این پیشنهاد با توجه به ظرفیت‌های کوه گیسکان و عارضه‌های طبیعی مطرح شد که با احداث این طرح در کنار بحث رفاهی آن برای عموم مردم، می‌توان جذب گردشگر و زمینه اشتغالزایی جوانان را رقم زد؛ البته دکتر رستمیان با این پیشنهاد موافقت کردند و نیز برای همکاری برای اختصاص و واگذاری زمین برای پارک چند هکتاری در این خصوص، قول دادند.

یکی دیگر از مواردی که «وحید مصدق»، عضو شورای شهر برازجان گفت که در این بازدید میدانی مطرح کرده، بحث آرامستان شماره ۲ برازجان بوده است. وی توضیح داد: متاسفانه در ادوار گذشته بدون کارشناسی اقدام به جانمایی آرامستانی شده که به دلیل در دسترس نبودن، مورد توجه و استقبال قرار نگرفته و در حال حاضر یکی از دغدغه‌های مردم این موضوع می‌باشد که ضرورت دارد آرامستانی دیگر به شهر برازجان اضافه شود که علاوه بر در دسترس بودن، در ورودی شهر هم نباشد که این موضوع نیز به طور جدی مورد گفت وگو قرار گرفت.

قول های دو مسوول استانی برای حل مشکلات برخی محلات برازجان/ از قول های داده شده برای محلات آبرسانی و کارخانه آرد تا احداث دهکده گردشگری کوهپایه‌ای و تعریض راه دسترسی و آسفالت ریزی جاده گیسکان

مصدق افزود: در این بازدید، همچنین وضعیت مسیر تردد مردم تا کارخانه آرد که روزانه چندین تصادف جانی و مالی در آن رخ می‌دهد، مورد بررسی قرار گرفت و برای تعریض مسیر فوق و ادامه مسیر تا دامنه کوه که تنها راه دسترسی مردم، به خصوص کوهنوردان و گردشگران به کوه و کوهستان را که در حال حاضر تردد در آن به سختی و با زحمت صورت می‌گیرد، توضیحات لازم را ارائه کردم و و همکاری لازم را خواستار شدم.

وی اضافه کرد: مهندس اخترشناس، مدیر کل راهداری استان، برای آسفالت ریزی جاده گیسکان قول مساعد دادند و بیان داشتند که زیرسازی و آسفالت این مسیر در طول چهار کیلومتر از هفته آینده شروع و تا یک ماه آینده به پایان خواهد رسید.

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر