يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۹۲۱
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان خبر داد و گفت: ضمن اعلام لغو مرخصی مدیران دستگاه‌های اجرایی، هرگونه حفاری در سراسر استان بوشهر تا پایان فرایند انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه ممنوع است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، اکبر پورات شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با قدردانی از تمامی برگزارکنندگان مراسم در ایام دهه امامت و ولایت در سطح شهر و روستا‌ها اظهار داشت: تلاش بسیار ارزشمندی در برگزاری مراسم اربعین شهدای خدمت در سطح استان بوشهر انجام شد که جای سپاس دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اقدامات ارزشمند پیشگیری از وقوع جرم را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: به سبب انجام اقدامات امیدآفرینی در سطح استان بوشهر و تعامل با ستاد انتخابات در قالب هیئت‌های اجرایی و ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی قدردانی می‌شود.

وی فعالیت دستگاه‌ها، هیئت‌های اجرایی، نظارت، دستگاه‌های امنیتی، قضایی، انتظامی و نظامی به واسطه همکاری با ستاد انتخابات استان را مورد قدردانی قرار داد و بیان کرد: با توجه به اینکه در اصلاح قانون انتخابات ۲ مدرک شناسنامه و کارت ملی به‌عنوان مدارک احراز هویت پیش‌بینی شده است حتماً باید ضمن آگاهی‌بخشی به کارکنان در ادارات که شیفت‌بندی دارند نظیر بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، ادارات و شرکت‌ها یا حضور مستمر کارکنان که در طول روز انتخابات فعال خواهند بود، تأکید شود برای شرکت در انتخابات ۸ تیر کارت ملی یا شناسنامه را حتماً در دسترس داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: سازماندهی و تدابیر لازم برای آماده‌باش شیفت‌های مراقبتی در حوزه آب، برق، گاز و مخابرات صورت پذیرد و حتماً تیم‌ها برای مقابله با اشکالات احتمالی آماده و در دسترس باشند و پراکندگی تیم‌ها هم در گستره استان مد نظر باشد تا اینکه رفع اشکالات در سریع‌ترین زمان صورت پذیرد.

پورات، آماده‌باش رانندگان و خودرو‌های تحت نظر ادارات برای همکاری با هیئت‌های اجرایی در روز اخذ رأی را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: فراخوان و دعوت از جامعه هدف توسط دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت در انتخابات تا روز اخذ رأی مورد توجه باشد و این مهم از طریق پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی به همکاران مورد تأکید قرار گیرد و دعوت از همکاران به همراه خانواده‌های آنان برای حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی مورد توجه باشد.

وی از آماده‌باش کامل مراکز امدادی، درمانی و آتش‌نشانی‌ها در سراسر استان به دلیل وضعیت آب و هوایی را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: لغو مرخصی مدیران تا پایان انتخابات ۸ تیر ماه اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه ۷۹۰ شعبه اخذ رأی آماده رأی‌گیری از مردم هستند تأکید کرد: هرگونه حفاری در سراسر استان تا پایان فرایند انتخابات ۸ تیر ممنوع است و مسئولیت هرگونه اقدامات مختل کننده در روند انتخابات از سوی پیمانکاران هر یک از دستگاه‌های اجرایی مورد توجه مدیرکل همان دستگاه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر