چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۵۹۶
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲

فکرشهر: در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور، شامگاه شنبه در یک جدال حساس و نزدیک تیم شهرداری بندرعباس با نتیجه چهار بر سه تیم پارس جنوبی بوشهر را شکست داد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، شاگردان مجتبی ذاکری در ورزشگاه غدیر بندرعباس میزبان تیم پارس جنوبی بوشهر بودند و در این دیدار مهیج و تماشایی تیم شهرداری بندرعباس با حمایت هواداران خود که یک صدا تیم خود را تشویق می کردند، بسیار پرشور و هدفمند بازی را دنبال می کرد و همه فکر و ذکرش باز کردن دروازه حریف بود.

در وقت اول تیم مهمان خیلی زود به یک پنالتی دست یافت اما این پنالتی به گل تبدیل نشد؛ در ادامه بازی شهرداری در یک فرصت مناسب توسط مهرشاد آبگون و یک دقیقه بعد سجاد عبدالله پور موفق به گشودن دروازه حریف بوشهری خود شدند تا وقت نخست با ۲ گل پیش افتد.

در وقت دوم بازیکنان پارس جنوبی به تکاپو افتادند و ابوالفضل سلیمی موفق به گشودن دروازه میزبان شد و تیم شهرداری به دنبال دریافت این گل در یکی از حملات خود با برگردان زیبای شایان جمشیدی به گل سوم دست یافت.

در وقت سوم تیم شهرداری بندرعباس چهره هجومی تر به خود گرفت و در یکی از حملات خود صاحب ضریه پنالتی شد و امیرحسین حمزه پور با زیبایی تمام توپ را به تور دروازه چسباند.

نماینده بوشهر که چیزی برای از دست دادن نداشت، فشار خود را روی دروازه میزبان شدت داد و نصرالله شهمرادی تیمش را به گل سوم رساند.

در دقایق پایانی تیم مهمان با یورش بر سنگر دفاعی میزبان تا آستانه به ثمر رساندن گل مساوی پیش رفت اما سید مهدی یوسفی سنگربان شهرداری در ۲ مرحله ناجی دروازه اش شد و سوت پایان مسابقه با پیروزی ارزشمند شهرداری بندرعباس به صدا در آمد.

داوران این دیدار بر عهده ابراهیم کرد، محمد رحیمی خو و غلامرضا کرمعلی پور، همچنین وقت نگهدار هاشم امیری و نماینده فدراسیون علیرضا میرجلیلی بود

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر