يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گناوه گفت: با همکاری مردم و تلاش ماموران پلیس از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون وقوع تصادف های منجر به فوت دراین بندر نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد کاهش یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، سروان موسی حسین آبادی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در راستای اجرای طرح ترافیکی نوروزی دربندر گناوه، بکارگیری تمامی نیروهای انسانی ، خودرویی و لجستیکی با حضور موثر و ملموس عوامل در میادین، تقاطع ها و معابر پرتراکم و برخورد با تخلفات حادثه ساز در این ایام در دستور کار قرار گرفت. 
کد خبر: ۲۰۹۷۸
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گناوه گفت: با همکاری مردم و تلاش ماموران پلیس از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون وقوع تصادف های منجر به فوت دراین بندر نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد کاهش یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سروان موسی حسین آبادی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در راستای اجرای طرح ترافیکی نوروزی دربندر گناوه، بکارگیری تمامی نیروهای انسانی ، خودرویی و لجستیکی با حضور موثر و ملموس عوامل در میادین، تقاطع ها و معابر پرتراکم و برخورد با تخلفات حادثه ساز در این ایام در دستور کار قرار گرفت. 

\n\n

\n\n

وی گفت: دراین راستا تلاش شده تا ضمن برخورد با رانندگان قانون گریز نسبت به اعمال محدودیت های مقطعی و روان سازی تردد اقدام شود. 

\n\n

حسین آبادی یادآورشد: برخورد با تخلفات حادثه ساز در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 24 درصد افزایش یافت. 

\n\n

وی ادامه داد: باتوجه به حضور بی شمار مسافر وگردشگر نوروزی در بندر گناوه، خیابان های ورودی به بازار و ساحل با وجود ازدحام جمعیت و تردد زیاد خودروها گره های ترافیکی ایجاد نشد. 

\n\n

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی گناوه با تقدیر از همکاری خوب مردم میهمان نواز شهرستان و هموطنان با ماموران پلیس از آنان خواست باتوجه به رسیدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروز نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با پلیس همکاری مضاعف تری کنند. 

\n\n

وی یادآورشد: طرح ترافیکی نوروزی که از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده تا 15 فروردین جاری ادامه دارد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر