جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۲۸۴
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه تریلر حامل کابل تجهیزات رایانه ای و فیبر نوری قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ فرج شجاعی در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی موفق شدند، دو دستگاه  کشنده تریلر  را که حامل کابل فیبر نوری و تجهیزات رایانه‌ای قاچاق بودند را متوقف کنند.

وی بیان داشت: پس از توقف خودروها در ورودی شهر بوشهر و بازرسی از آنها ماموران پلیس متوجه شدند، تریلرهای توقیفی اقدام به بارگیری کالای قاچاق در پوشش کالای گمرکی مجوز دار از  گمرک بوشهر کرده‌اند و  قصد انتقال آن به خارج از استان را دارند.

این مقام انتظامی افزود: دو راننده متخلف پس از تحقیقات مقدماتی از آنها اظهار داشتند که محموله را از گمرک بوشهر بارگیری و قصد انتقال به تهران داشته‌اند.

وی عنوان داشت: با بازرسی از قسمت بار کامیون‌ها ۱۰ قرقره بزرگ که هر قرقره دو هزار متر کابل فیبر نوری بوده و ۸۵۹ کارتن کابل تجهیزات رایانه‌ای کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در این رابطه دو نفر راننده متخلف دستگیر و هر دو خودرو توقیف و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر