دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۸۶۹
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۵

فکرشهر: گردوخاک آسمان بوشهر را پوشانده است.

به گزارش فکرشهر، اداره کل هواشناسی استان بوشهر ظهر امروز در اطلاعیه‌ای خبر داد که توده غلیظ گرد وخاک از عراق و شمال عربستان در حال ورود به غرب کشور و شمال خلیج فارس است.

ساعتی بعد توده غلیظ گردوخاک به آسمان ابری استان بوشهر آمد و در ترکیب با ابرها آسمان را زرد رنگ کرد. در همین حال قطرات باران هم برای دقایقی بارید که البته همراه با خاک بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: توده گردوخاک در سطوح بالای جو نیز منتشر شده و غلظتش بالاست.

زهرا راستگو افزود: با توجه به این‌که جهت باد در استان بوشهر جنوبی است هنوز گردو‌خاک پایین نیامده و تاثیر چندانی بر روی دید افقی نداشته است، هر چند آسمان به علت غلظت گردوخاک و ابرهای سنگین، زرد رنگ شده و دید عمودی کاهش یافته است.

وی ادامه داد: با شمالی شدن جهت باد انتظار می‌رود فردا گردوخاک دید افقی را کاهش دهد.

در همین حال رئیس اداره نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر به خبرگزاری صداوسیما گفت: بیشترین میزان آلودگی ناشی از گردوخاک ساعت 15 امروز رخ داد که میزان آلودگی به 180 میکروگرم بر مترمکعب رسید و هوا در شرایط ناسالم قرار گرفت.

حسین یگانه افزود: پس از آن آلودگی رو به کاهش گذاشت و اکنون 137 میکروگرم برمترمکعب است و این شرایط برای افراد حساس مناسب نیست.

نظرات بینندگان
بهناز
|
-
|
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
خوب \r\n
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر