چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه شبانکاره:
فکرشهر: امام‌جمعه شبانکاره با بیان اینکه قبض برق مردم استان بوشهر با افزایش قابل‌توجهی روبرو شده است، خواستار همت مسئولان برای رفع این مشکل شد...
کد خبر: ۳۸۳۰۸
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۲

فکرشهر: امام‌جمعه شبانکاره با بیان اینکه قبض برق مردم استان بوشهر با افزایش قابل‌توجهی روبرو شده است، خواستار همت مسئولان برای رفع این مشکل شد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شبانکاره با بیان چند نکته در مورد پیاده روی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: همه کسانی که برای زیارت مشرف می شوند توجه داشته باشند که نظم و قانون شخصیت و فرهنگ مجریان را به نمایش می گذارد و باید فرهنگ اسلامی ایرانی محفوظ بماند و خدشه دار نشود.

وی ادامه داد: همه کسانی که به زیارت می‌روند از شهیدی نیابت کنند که در زمان جنگ تحمیلی خیلی از این شهداء آرزوی زیارت داشتند و نرسیدند. شما تصویری از شهیدی را تهیه کنید و هرجا رفتید به نیابت او زیارت کنید و خود شما هم بهره مند خواهید شد.

امام جمعه شبانکاره خواستار رعایت اخلاق شد و افزود: آداب زیارت، احکام دین، اخلاق را مد نظر داشته باشید و از معنویت این سفر بهره وافی و کافی ببرید.

وی اظهار داشت: در آغاز ماه صفرالخیر قرار داریم، روزهایی که اسراء اهل‌بیت (ع) و بازماندگان شهداء کربلا به خرابه شام داخل می شوند، تحمل غل و زنجیر توسط امام سجاد (ع)، گریه های حضرت زینب (س) مرارت ها و رنج هایی که طفلان در این سفر دیدند.

حمادی ادامه داد: به خاطر داشته باشیم که همه اینها به خاطر اسلام بود، برای عزت اسلام بود، در کنار عزاداری‌ها به آداب و احکام و اخلاق دینی توجه کنیم، ائمه (ع) از ما چه خواسته‌اند، دینداری خودمان را در عمل نشان دهیم.

به نوشته ی مهر، وی با تذکری به مسئولین در ارتباط با قبوض برق مردم، گفت: به هر جهت مأمورین در قرائت کنتور حال مردم را در نظر می‌گرفته‌اند یا به هر دلیل الان که برق گران شده، هزینه مالیات و عوارض و آبونمان و بیمه هم چند برابر شده و دارند با مردم تسویه حساب می کنند.

امام جمعه شبانکاره افزود: الان که وضعیت اقتصادی و تورم مردم را رنجور کرده این فشار برای مردم قابل تحمل نبوده و اعتراض دارند. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم شایسته است که با همکاری مدیر عامل برق استان یا وزیر نیرو فکری کنند و از این فشار بر مردم بکاهند. 

وی تاکید کرد: همین مردم بودند که شما مسوولان را به این مقام رساندند چرا به فکر مردم محروم استان نیستید، آب آشامیدنی کافی که وجود ندارد حالا هم قبوض بالای برق به آن اضافه شده، به فکر مردم باشید.

نظرات بینندگان
مشترک کم مصرف
|
-
|
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
ما که چندین سال است کنتور آب خراب و از کار افتاده داریم، هر چه قدر آب مصرف کنیم علی الحساب از ما پول گرفته می شود. می گویند پول نداریم کنتور بخریم. اگر ما که کم مسرفیم و رعایت میکنیم و کمتر از پولی که از ما میگیرند، از ما گرفته می شود آب مصرف میکنیم ولی اگر از مشرکین بی انصاف و بی ملاحظه و پر مصرف بودیم، و باغ و باغچه و استخر و ... داشتیم و یا هی ماشین و حیات و دیوار و کوچه و خیابان جلو منزل را می شستیم، چه کسی مسول جوابگو بود؟
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر