يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۱۰۲
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۰

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: در ۹ ماهه سال جاری وقوع جرائم خشن در شهرستان دشتی ۴۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ جهانبخش صیادی اظهار داشت: تلاش خوبی به منظور توسعه و گسترش امنیت در شهرستان دشتی صورت گرفته است و شاهد مشارکت مطلوب مردم در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به کاهش وقوع جرایم در این شهرستان خاطرنشان کرد: در کنار کاهش وقوع جرم تلاش ویژه‌ای نیز برای کشف به‌موقع جرایم در این شهرستان صورت گرفته است.

 فرمانده انتظامی شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح پیشگیری از وقوع جرایم توسط ماموران انتظامی شهرستان دشتی با همکاری مردم، وقوع جرائم خشن کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه وقوع جرائم خشن در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته است گفت: هماهنگی و همکاری مردم با پلیس نقش بسزایی در کاهش وقوع جرایم دارد.

سرهنگ صیادی بیان کرد : اجرای طرح‌های انتظامی و ارائه آموزش همگانی توسط کارشناسان پلیس به شهروندان در کاهش جرایم و افزایش سطح دانش انتظامی مردم تاثیر گذار بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از شهروندان درخواست کرد تا با بکارگیری توصیه های پلیس از وقوع جرایم پیشگیری و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر