شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۸۴۲
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال ۲۲ میلیون و ۸۴۶  تن کالای نفتی و غیر نفتی در بنادر این استان تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، سیاوش ارجمند زاده بیان کرد: در شش ماه امسال ۲۲ میلیون و ۸۴۶ تن کالای نفتی و غیر نفتی و بیش از ۹۲ هزار تی‌ای یو کانتینر از بنادر استان بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

وی حجم تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی را ۵ میلیون و ۸۲ هزار تن عنوان کردکه از این میزان ۵۰۰ هزار تن آن تخلیه و ۴ میلیون و۵۸۲ هزار تن بارگیری شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر حجم تخلیه و بارگیری در بخش کالای نفتی را نیز ۱۷ میلیون ۷۶۳ هزار تن عنوان کرد که از این میزان ۳ میلیون ۱۴۰ هزار تن تخلیه و ۱۴ میلیون ۶۲۳ هزار تن بارگیری شده است.

وی درباره میزان حجم تخلیه و بارگیری کانتینر نیز گفت: در شش ماه نخست امسال و با توجه به لایروبی انجام شده در بندر بوشهر، میزان تخلیه و بارگیری کانتینر ۹۲ هزار ۱۴۴ تی‌ای یو بوده است.

ارجمند زاده همچنین بیان کرد: میزان تردد شناور‌ها در بنادر استان در مدت یاد شده پنج هزار و ۹۷۶ فروند بوده که از این تعداد  سه هزار و ۲۴ فروند ورودی شناور و دو هزار و ۹۵۰ فروند خروجی شناور‌ها بوده است.

وی همچنین درباره جابجایی مسافران گفت: در نیمه نخست امسال تعداد ۱۳۲ هزار و ۳۷۰ نفر مسافر در از بنادر استان جابجا شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر