جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: دقیقا نمی دانم اما یکی از مدیران احتمالا ارشد استان گفته بود که برای مردم، شرایط خرید آسان را فراهم می کنیم. همچین چیزی بود احتمالا!! اما هر چه فکر می کنم معنی «خرید آسان» را متوجه نمی شوم.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۳
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

فکرشهر ـ خانوم کوچیک: دقیقا نمی دانم اما یکی از مدیران احتمالا ارشد استان گفته بود که برای مردم، شرایط خرید آسان را فراهم می کنیم. همچین چیزی بود احتمالا!! اما هر چه فکر می کنم معنی «خرید آسان» را متوجه نمی شوم.

آیا منظور از خرید آسان، گذاشتن سرویس جابجایی برای مردم و انتقال آنها به بازار با کرایه دولتی است؟! خب اگر این باشد که بسیار طرح مزخرفی است؛ چون هر خانواده ای (حتی از نوع بد سرپرست) هم یک موتور گازی در منزل دارد تا بتواند خرید آسان را با آن انجام دهد.

شاید نگاه دولت به خرید آسان این باشد که هنگام خرید، یک فروند گاری دستی در اختیار خانواده ها قرار دهد تا خرید برایشان آسان باشد و از بیماری های دیسک کمر و گردن و واریکوسل رهایی یابند!!

اگر منظور از خرید آسان، معطل نشدن افراد هنگام خرید است که صد رحمت به عاملان و بانیان این طرح بزرگ. ای کاش تعداد نفراتش را زیادتر می‌کردند تا حداقل هنگام خرید در صف طولانی خرید قرار نگیریم!

 اگر منظور از خرید آسان این است که که کالاهای کوپنی وارد عرصه توزیع شوند که لازم به توضیح است این نقشه ها قدیمی شده و یک مسکّن یک روزه است. به عنوان مثال، اگر مقرر فرمایند، کوپن شماره فلان برای یک کیلو مرغ منجد برزیلی نزدیک به تاریخ است، تاثیری بر فقر مطلق ندارد. قطعا این یک کیلو مرغ منجمد برای نیم وعده هم نیست چه رسد به راضی کردن مردم طی طول یک هفته.

اگر منظور از خرید آسان، رساندن قیمت مصرف کننده به یکی دو سال پیش است که اصلا نیاز به برگزاری انتخابات نبود! همان «روحانی» فلک زده داشت کارش را می‌کرد و قیمت ها همانی بود که شما قصد برگشتش را دارید. این بنده شرمگین خدا (رییس جمهور سابق) همین قیمت ها را داشت که شما چماق گرانی را تا لوزالمعده و اثنی عشر ایشان فرو می بردید.

کاش آقای رییس جمهور و عوامل اجرایی خرید آسان را مثل دیگر اصطلاحات که این روزها مد شده، توضیح می‌دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر