چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۸۴۹۷
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش پوشش ابر در استان خبر داد و گفت: بارش باران در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش باران و رعدوبرق به صورت پراکنده در سطح استان و روی دریا دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از امشب به تدریج سرعت وزش بادهای شمالی روی دریا افزایش خواهد یافت و با تداوم وزش آن تا پایان روز شنبه، سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده و رعدوبرق، از امشب کاهش ابر و افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد متغیر با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از امشب شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۴۴ و روی دریا تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت یک بامداد، جزر اول ساعت هشت و ۵۰ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۶ و ۱۶ دقیقه و جزر دوم ساعت ۲۱ و ۶ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر