چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۰۰۸۳
سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه احداث مجتمع فرهنگی در دشتستان با وجود گذشت سال‌ها نیمه کاره مانده است که باید برای تکمیل آن تلاش شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ابراهیم رضایی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات مردم در حوزه انتخابیه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و در این راستا سوال از رئیس جمهور و وزرا و همچنین تذکر از ابزار نمایندگان است.

وی بهبود زیرساخت‌های فرهنگی در شهرستان دشتستان را یک نیاز و ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا در مورد عدم ساخت مجتمع‌های فرهنگی در شهرهای آبپخش، سعدآباد و شبانکاره از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح سوال کردم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با گذشت بیش از سه دهه از آغاز ساخت سه مجموعه فرهنگی دشتستان، هنوز این پروژه‌ها اتمام و افتتاح نشده است.

وی همچنین در مورد سوال از وزیر راه و شهرسازی نیز بیان کرد: توقف پروژه تعریض و بهسازی راه وحدتیه - سعدآباد پذیرفتنی نیست و در این زمینه سوالی را در مجلس از وزیر مربوطه طرح کردیم.

رضایی ادامه داد: پس از پیگیری‌های فراوان ابتدای امسال پروژه تعریض راه سعدآباد وحدتیه آغاز شد اما به علت ضعف پیمانکار متوقف شده و این باعث گلایه و اعتراض مردم شده است.

وی با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل منطقه آزاد بوشهر تصریح کرد: تاکید ما بر این است که این منطقه باید مولد باشد و زمینه جذب نیروهای بومی نیز در این منطقه فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر