جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۶۲۸
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: سعید صالح، پسر جوانی که در زندان دست به قتل وحید مرادی زده بود، با گذشت ۵ سال از جنایت به انفرادی زندان رجایی شهر منتقل شد تا چهارشنبه آینده حکم او اجرا شود. ۵ روز قبل پدر وحید مرادی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران، برگه درخواست قصاص قاتل فرزندش را امضا کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روزنامه اینترنتی فراز، ۱۱ تیر سال ۹۷ درگیری خونینی در محوطه هواخوری زندان رجایی شهر بین چند گروه از زندانیان رخ داد و در نهایت وحید مرادی به قتل رسید. وحید مرادی، شرور سابقه‌دار تهرانی معروف به عقاب تهران در ۲۶ اردیبهشت سال ۹۷ در یک مهمانی در خیابان ولنجک تهران دوستش به نام حسین را به قتل رساند. وحید بعد از این جنایت به سمت شهرهای مرزی کشور رفت تا خود را به ترکیه برساند. اما در ۵۰۰ متری مرز از سوی کارآگاهان اداره آگاهی پایتخت بازداشت شد.

گفتگو با مادر وحید مرادی پس از تایید حکم قصاص قاتل

بعد از تحقیقات اولیه وحید به زندان رجایی شهر منتقل شد، اما ۱۱تیر سال ۹۷ و تنها چند هفته بعد از بازداشت به قتل رسید. عاملان این درگیری مرگبار تحت بازجویی قرار گرفتند و پس از بازبینی فیلم دوربین های مداربسته زندان، تحقیق از شهود و مدارک و شواهد بدست آمده، در نهایت سعید صالح، عامل اصلی این جنایت شناخته شد. سعید صالح محکومی بود که سال ۹۵ به اتهام قتل مرد جوانی دستگیر شده و در زندان به سر می برد.

با گذشت حدود ۵ سال از جنایت، چهارشنبه گذشته پدر وحید مرادی با حضور در شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، برگه اجرای حکم را امضا کرد. او به خبرنگاران گفت که ۵ سال نوه یتیمش را بزرگ کرده و اجرای حکم نه تنها خواسته خودش، بلکه خواسته همسر، نوه ۱۰ ساله اش و عرورسش است. با درخواست اولیای دم، سعید روز شنبه از اندرزگاه به انفرادی انتقال داده شد تا سحرگاه چهارشنبه آینده در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر