پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۸۸۵
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران گفت: توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید همیشه مورد توجه مسئولین باشد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسن ممتحن بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید حسن بیژنی عنوان کرد: اهمیت رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و همچنین توجه به خانواده‌های آنها باید همیشه مورد توجه مسئولین باشد.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران خدمت به خانواده‌های معظم شهدا را موجب برکت در امور دانست و افزود: خدای بزرگ را شاکریم که توفیق خدمت به خانواده‌های شهدا را نصیب ما کرده است.

مدیر کل صمت استان بوشهر در این دیدار گفت: افتخار و سربلندی امروز ما در استان یاد و خاطره شهید ارزشمند سردار حسن بیژنی است که در مقطعی از زمان گذشته به عنوان کارمند اداره بازرگانی سابق در شهرستان گناوه مشغول به خدمت بوده است.

مهدی صفوی با اشاره به اینکه بخشی از کارکنان شاغل و بازنشسته اداره کل صمت استان شامل خانواده شهید، ایثارگران، رزمندگان هستند افزود: یکی از برنامه‌های اداره کل صمت توجه به خانواده این اقشار ارزشمند است که تاکنون سعی بر این داشته‌ایم که حمایت و مساعدت لازم با توجه به وجود اختیارات و امکانات موجود اقدام کنیم.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران و مدیر کل صمت استان بوشهر به اتفاق هیأت همراه مدیران مربوطه به پاس قدرشناسی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس، از خانواده شهید حسن بیژنی از فرماندهان مشهور جنگ تحمیلی (شهید کارمند اداره بازرگانی سابق بوشهر) که در راستای لبیک به ندای مراد و مقتدایش امام خمینی کبیر با شرکت در طرح «لبیک یا خمینی» به جبهه‌های شوش و عین خوش عزیمت و به یاری دلاورمردان ارتش اسلام شتافته بود، به منظور قدردانی و تجلیل از مقام شامخ شهدا دیدار کردند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر به خانواده شهید والامقام حسن بیژنی تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر