جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۱۳۵
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

 فکرشهر ـ مصطفی منفرد: لطف اله علی پور عنوان کرد: این بار مسئولان با همدلی، هم افزایی و همت جهادی در راه حل مشکلات خارگ گام های در خور توجهی برداشته تا صدای مردم جزیره و نمایندگان آنها را شنیده و تلاش نمایندگان آنان به ثمر برسد.

به گزارش «فکرشهر»، رئیس شورای شهر خارگ ضمن عنوان اینکه شورا در کنار مردم است، گفت: در چند روز اخیر جلسات متعددی با نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله صفایی بوشهری و دکتر جمیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی داشتیم که ایشان با جدیت تمام مسائل و مشکلات را رصد و پیگیری های لازم را مبذول داشتند. 

وی در ادامه افزود:  پس از سال ها حاصل تلاش های بسیاری از فعالان اجتماعی، مسئولان، نمایندگان مردم و کادر درمان تحقق یافت و بخش سیتی اسکن بیمارستان شهدای صنعت نفت خارگ به مرحله ی بهره برداری رسید. 

علی پور تصریح کرد: همچنین وقوع یکی از بهترین رویداد های ممکن با حضور مسولان استان در خارگ عقد قرارداد با بخش خصوصی در بحث تردد دریایی بود؛ چرا که با بستن قرارداد مکتوب، برای اجاره بصورت دربست صندلی های، دوشناور مستقر در خط تردد دریایی خارگ از بی نظمی های تردد در گذشته پیشگیری و کیفیت تردد دریایی مردم شریف خارگ ارتقا یابد.

 وی اضافه کرد: در این راستا تلاش های دکتر جمیری نماینده محترم مجلس و مهندس غریبی مدیرعامل پایانه نفتی خارگ ستودنیست اما در راستای حل مشکل ایاب و ذهاب هنوز منتظر تحقق وعده ی حضور شناور سوم هستیم

رییس شورای شهر خارگ اذعان کرد: استقرار آبفا نیز با اختصاص اعتبار ۱۵۰ میلیاردی و طی ابلاغیه‌ ی وزارت نیرو مبنی بر دستور استقرار آبفا در خارگ به پیشرفت قابل توجهی رسیده است.

 علی پور در پایان از مردم، همکاران خود در مجموعه ی شورای ششم شهر و همه مسئولانی که پای کار آمدند و با حضور میدانی در حل مشکلات مردم خارگ کوشیدند تقدیر و تشکر کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر