چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر:
کد خبر: ۱۳۸۱۷۲
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو وانت آریسان حامل انواع قرص‌های مکمل غذایی قاچاق در شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ سهام صالحی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مأموران انتظامی پاسگاه دوراهک شهرستان دیر به یک دستگاه خودرو وانت آریسان مشکوک که جهت بررسی بیشتر آن متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: در بازرسی مأموران از این خودرو تعداد هزار و ۵۰۰ بسته قرص مکمل غذایی و مقادیر زیادی انواع لوازم آرایشی خارجی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله توقیفی را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند تصریح کرد: در این رابطه ۱ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر در خاتمه با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق به صورت برنامه ریزی شده در تمام نقاط استان، خاطر نشان کرد: سعی و تلاش پلیس بر این است که بیش از گذشته با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط با این پدیده مقابله شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر