جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۷۰۷۴
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۱

فکرشهر: مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور و المپیادهای علمی استان بوشهر با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مدیر کل بنیاد نخبگان استان بوشهر صبح شنبه در آئین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور و المپیادهای علمی اظهار داشت: اجرای طرح شهاب از اولویت‌های بنیاد نخبگان استان بوشهر است که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و استانداری بوشهر عملیاتی شده است.

الله‌کرم اخلاقی افزود: شهاب در واقع مخفف شناسایی و هدایت استعدادهای برتر است که اجرایی کردن این طرح گامی در راستای شناسایی استعدادهای دانش آموزان است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر کل بنیاد نخبگان استان بوشهر خاطر نشان کرد: بنیاد ملی نخبگان با توجه به مأموریت‌های خود ذیل «سند راهبردی کشور در امور نخبگان»، ایستگاه‌های مسیر نخبگی را شناسایی و با کمک نهادهای مرتبط برای پشتیبانی از مشمولان هر ایستگاه برنامه‌ریزی کرده است.

اخلاقی تصریح کرد: شناسایی اجتماعات نخبگانی از طریق رصد رفتار و فعالیت‌های نخبگانی آنان در تمامی حوزه‌ها شامل علم، فناوری، فرهنگ، نوآوری، قرآن، هنر، ادب و… از رویکردهای بنیاد ملی نخبگان استان است.

وی اضافه کرد: همچنین توسعه فعالیت‌های نخبگانی آنان با همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای اثرگذاری مناسب آنان در جامعه تخصصی خود نیز از دیگر اولویت‌ها و رویکردهای این بنیاد است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر