دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۹۵۹
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

فکرشهر: سرپرست بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم گفت: خیر حوزه سلامت یک دستگاه الکترولیت آنالایزر به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم اهدا کرد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، اشکان لیراوی ضمن تقدیر و سپاس از نیت خیرخواهانه خانواده زنده‌یاد مرحوم طیبی در تامین این دستگاه ضروری و مورد نیاز حوزه سلامت شهرستان دیلم، افزود: فرهنگ‌سازی و جلب اعتماد و مشارکت خیران در حوزه سلامت شهرستان ضروری است.

وی تصریح کرد: تشویق و ترویج رویکرد رفع موانع موجود و بسترسازی شرایط مناسب خدمت‌رسانی به مردم شهرستان در حوزه سلامت لازم و ضروری است.

سرپرست بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم از تلاش‌های مجید منصوری مسئول آزمایشگاه بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم در جهت بسترسازی کمک خیران در حوزه سلامت این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: بدون شک این کار خیر ماندگار خواهد بود و ان‌شاءالله خیران شهرستان که این مرکز درمانی را مورد لطف همیشگی خود قرار داده‌اند باز هم راهشان ادامه‌دار باشد و از طرف تمامی کارکنان بیمارستان بقیه‌الله الاعظم (عج) دیلم از تلاش‌های خیران در حوزه سلامت این شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر