يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس دشتستان با اشاره به قتل کودک ۹ ساله برازجانی با تفنگ بادی و دستگیری عامل آن گفت: عامل قتل این کودک هنگامی که...
کد خبر: ۲۰۰۸۰۵۵
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷

فکرشهر: رئیس پلیس دشتستان با اشاره به قتل کودک ۹ ساله برازجانی با تفنگ بادی و دستگیری عامل آن گفت: عامل قتل این کودک هنگامی که قصد شکار پرندگان با تفنگ بادی داشته، ناخواسته کودک ۹ ساله مورد هدف اصابت ساچمه قرار می‌گیرد و فوت می‌کند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ محمدرضا محمودیان صبح امروز در جمع خبرنگاران در دشتستان با اشاره به اعلام وقوع قتل کودک ۹ ساله در برازجان از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اظهار داشت: این مهم در دستور کار مأموران انتظامی دشتستان قرار گرفت.

رئیس پلیس دشتستان با اشاره به شناسایی عامل قتل کودک ۹ ساله در برازجان گفت: پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی پس از هماهنگی با مراجع قضایی عامل قتل را کمتر از ۴۸ ساعت در عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه متهم به جرم رخ داده اعتراف کرد، افزود: در این راستا پس از بازسازی صحنه جرم و تشکیل پرونده، متهم به مرجع قضایی معرفی از آن طریق روانه زندان شد.

محمودیان افزود: متهم علت و انگیزه خود از ارتکاب این جرم را غیرعمد اعلام کرده و گفته است که کودک ۹ ساله یاد شده از همسایگان بوده و من قصد عمدی در این خصوص نداشتم و هنگام شکار پرندگان با اسلحه تفنگ بادی، ناخواسته این کودک مورد اصابت ساچمه تفنگ قرار گرفت و فوت کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر