چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری بوشهر گفت: گروه تکفیری داعش نه تنها برای کشورهای منطقه بلکه سایر کشورها خطر و تهدید است.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سیداسماعیل موسوی روز دوشنبه درجمع کارکنان پایگاه دریابانی شهرستان گناوه افزود: برای مبارزه با این غده سرطانی به یک عزم ملی و دینی نیاز است و کشورهای مسلمان نباید دربرابر این گروه ملحد و جنایتکار غافل شوند.وی اظهارکرد: این گروه تکفیری درکشورهای مسلمان ازجمله عراق و سوریه دست به جنایات های غیرانسانی و غیراخلاقی فراوانی زده که بسیار زجرآور است.
کد خبر: ۸۲۰۷
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۰

فکرشهر: مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری بوشهر گفت: گروه تکفیری داعش نه تنها برای کشورهای منطقه بلکه سایر کشورها خطر و تهدید است.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سیداسماعیل موسوی روز دوشنبه درجمع کارکنان پایگاه دریابانی شهرستان گناوه افزود: برای مبارزه با این غده سرطانی به یک عزم ملی و دینی نیاز است و کشورهای مسلمان نباید دربرابر این گروه ملحد و جنایتکار غافل شوند.

وی اظهارکرد: این گروه تکفیری درکشورهای مسلمان ازجمله عراق و سوریه دست به جنایات های غیرانسانی و غیراخلاقی فراوانی زده که بسیار زجرآور است.

موسوی بابیان اینکه در گروه داعش افرادی از بیش از 90 کشور حضور دارند، گفت: خشونت، قتل عام و جنایت و قرارگرفتن در برابر مسلمانان تنها هدف از تشکیل این گروه است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: بر این گروهک فکر و اندیشه ای مستولی شده که هر کس آنان را همراهی نکند باید ازبین برود.

وی اظهارکرد: درحالی که گروه تکفیری داعش دست پرورده آمریکا است و درقبال جنایت های این گروه سکوت می کرد اما پس از اقدام سربریدن خبرنگارشان احساس خطر کردند و برای ازبین بردن آنان دست به دامن ایران اسلامی شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران چند هزار کیلومتری مرز با همسایگان هرکدام می توانند تهدید یا فرصتی برای ما باشند.

وی تاکیدکرد: راهبرد و سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی تفاهم و تعامل با کشورها است اما هرکشوری فکر تجاوز را در سر بپروراند پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد.

موسوی گفت: دشمن از بدو انقلاب تاکنون دست به توطئه و نقشه های فراوانی زده که با تدابیر خردمندانه امام راحل و جانشین به حقش رهبرمعظم انقلاب و آمادگی نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی مردم غیور خنثی شده است.

وی نقش پایگاه دریابانی در پاسداری از مرزهای آبی کشور و ارزش های انقلاب را بسیار مهم دانست و گفت: دشمن با راه اندازی جنگ نرم به مقابله با نظام و گفتمان اصیل انقلاب برخاسته که دراین زمینه مرزبانان نقشی مهم برعهده دارند.

سرپرست پایگاه دریابانی گناوه گفت: نیروهای مرزبان این فرماندهی حفاظت از مرزهای آبی کشور به وسعت 196 کیلومتر را برعهده دارند.

سرهنگ رحمت اله رستمی افزود: مرزبانان این منطقه براساس وظایف محوله تاکنون برخوردهای چشمگیری در برابر جرائم از جمله مبارزه با قاچاق سوخت و کالا داشته اند.

وی اضافه کرد: درکنار برخورد با این جرائم برنامه های آموزشی و فرهنگی برای مرزنشینان و کلاس های آگاه سازی از مسایل سیاسی و بصیرت افزایی برای پرسنل مرزبانی در برنامه کاری قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر